loading...

آرم و نماد

بازدید : 21
يکشنبه 2 مرداد 1401 زمان : 13:45

یک نام تجاری عالی فقط چیزی نیست که در کارت ویزیت شما جالب به نظر برسد یا گفتن آن سرگرم کننده باشد. و عالی نیست چون شما آن را دوست دارید. این عالی است زیرا چیزی را به مشتریان منتقل می کند. همانطور که مارتی نویمیر طرفدار برندسازی در The Brand Gap می‌گوید، «نیاز به نام‌های تجاری خوب از مشتریان سرچشمه می‌گیرد و مشتریان همیشه راه‌های مناسبی برای شناسایی، یادآوری، بحث و مقایسه برندها می‌خواهند.

انتخاب اسم برند می تواند با ارزش ترین دارایی یک برند، ایجاد تمایز و پذیرش سرعت باشد.» اما انتخاب نام تجاری مناسب می تواند یک کار دلهره آور باشد. چگونه نامی را پیدا می کنید که کار کند؟ نامی که جذاب باشد؟ نامی که در یک بنر وب عالی به نظر می رسد و یک URL در دسترس دارد؟ برخی می گویند آسان است - فقط از یک ابزار تولید نام استفاده کنید و آن را یک روز صدا کنید. برخی می گویند تقریباً غیرممکن است - فقط یک میلیون دلار به آنها بدهید و آنها این کار را برای شما انجام می دهند.

برای انتخاب اسم برند و سفارش طراحی لوگو شرکتی به آرمکده مراجعه کنید.

بسته به بودجه و نیازهای برند شما، ممکن است با یکی یا دیگری پیش بروید (بدون قضاوت). اما در تجربه ما، یافتن نام تجاری مناسب امکان پذیر است. فقط کمی تفکر عمیق و کار لازم دارد.

چه چیزی یک نام تجاری خوب را می سازد؟

تئوری‌ها و مطالعات کمی در مورد اینکه چه چیزی باعث می‌شود یک نام خوب باشد، وجود دارد. به عنوان مثال، یک مطالعه در دانشگاه آلبرتا در سال 2010 نشان داد که مصرف کنندگان واکنش مثبت تری به برندهایی با نام های ساختاری تکراری مانند کوکاکولا، کیت کت و ژله شکم نشان می دهند. در حالی که هیچ فرمول جادویی وجود ندارد، ویژگی‌های مشترکی وجود دارد که استفاده از نام تجاری را برای شما آسان‌تر می‌کند و به خاطر سپردن آن برای دیگران آسان‌تر می‌شود. در حالت ایده آل، شما چیزی می خواهید که: معنی دار:

جوهره برند شما را منتقل می کند، تصویری را القا می کند و یک ارتباط عاطفی مثبت را پرورش می دهد.متمایز: منحصر به فرد، به یاد ماندنی است و از رقبای شما متمایز است.قابل دسترس: افراد به راحتی می توانند آن را تفسیر کنند، بگویند، املا کنند یا در گوگل آن را جستجو کنند. (حتی اگر نام غیرمعمول یا عجیبی دارید، باید قابل درک باشد.)

قابل محافظت: شما می توانید آن را علامت تجاری، دریافت دامنه، و "مالک" آن، هم از نظر قانونی و هم در آگاهی عمومی.مقاوم در برابر آینده: می تواند با شرکت رشد کند و ارتباط را حفظ کند - و برای محصولات مختلف و توسعه های برند سازگار شود.بصری: می‌توانید آن را از طریق طراحی، از جمله نمادها، آرم‌ها، رنگ‌ها و غیره ترجمه یا ارتباط برقرار کنید.این معیار مفیدی است که به شما کمک می‌کند نام‌ها را بررسی کنید، اما واقعاً یک سؤال برای تعیین موفقیت‌آمیز بودن یک نام وجود دارد (توجه داشته باشید که ما «خوب» یا «بد» را نگفته‌ایم). تنها چیزی که مهم است این است: آیا با مردم همخوانی دارد؟

نحوه یافتن اسم برند مناسب

پیدا کردن یک نام تجاری خوب می تواند طاقت فرسا، خشمگین و هیجان انگیز باشد. (نیل بلومنتال، یکی از بنیانگذاران Warby Parker می گوید که تیمش شش ماه و بیش از 2000 گزینه طول کشید تا نام کامل را پیدا کنند.) سرویس‌های بیشتری وجود دارند که سعی می‌کنند کار را برای شما آسان‌تر کنند، چه با پیش‌بررسی و پیشنهاد نام‌ها (به عنوان مثال، Shopify's Business Name Generator یا Wordoid)، دامنه‌ها (به عنوان مثال، Bust a Name) یا نام‌ها و URLهای موجود (به عنوان مثال. سطل برند).این ابزارها می‌توانند برای طوفان فکری مفید باشند، اما ما فکر می‌کنیم مهم است که یک نام تجاری را عمداً و با هدف انتخاب، بررسی و آزمایش کنید. (برخی چیزها را نمی توان به صورت خودکار تولید کرد.) بنابراین، اگر آماده انتخاب نام تجاری خود هستید، در اینجا راهنمای گام به گام ما برای انجام آن است.

مرحله 1: قلب برند خود را بیان کنید

قبل از اینکه خود را نام ببرید، باید بدانید که چه کسی هستید و به چه چیزی می‌خواهید برسید. برای انجام این کار، باید قلب برند خود را بیان کنید. این شامل: هدف: چرا وجود داری؟چشم انداز: می خواهید به ایجاد چه آینده ای کمک کنید؟ آینده چگونه به نظر می رسد؟ماموریت: برای انجام چه کاری اینجا هستید؟ چگونه آن آینده را خلق می کنید؟ارزش ها: چه اصولی رفتار شما را هدایت می کند؟ترکیب این عناصر بر هر کاری که انجام می دهید (از جمله انتخاب نام) تأثیر می گذارد. اگر پاسخ این سوالات را نمی دانید، راهنمای ما را دنبال کنید تا قلب برند خود را پیدا کنید و الگوی رایگان کتاب کار ما را در زیر دانلود کنید.

مرحله 2: به متمایز کننده های خود نگاه کنید

درک اینکه چه چیزی برند شما را منحصر به فرد می کند، کلید پیدا کردن یک نام تجاری است.

قلب برند شما مطمئناً چیزی است که شما را منحصر به فرد می کند، اما چیزهای دیگری نیز در مورد تجارت شما وجود دارد که شما را متمایز می کند. شما می خواهید این تمایز دهنده ها را در حین حرکت در فرآیند نامگذاری در ذهن خود نگه دارید. به یاد داشته باشید: شما فقط به دنبال یک نام عالی نیستید. شما به دنبال یک نام عالی برای خود هستید. اگر درک محکمی از آنچه شما را متمایز می کند ندارید، راهنمای ما را دنبال کنید تا تجزیه و تحلیل رقابتی را تکمیل کنید (که شامل یک الگوی رایگان برای آسان کردن فرآیند می شود). با نگاه کردن به رقابت خود، درک بهتری از اینکه چگونه می توانید در هر جنبه ای از برندسازی خود متمایز شوید، به دست می آورید.

مرحله 3: طوفان فکری

در اینجا قسمت سرگرم کننده (و گاهی اوقات بی رحمانه) است. ذینفعان و خلاقان خود را جمع آوری کنید و یک طوفان فکری ساختاریافته را میزبانی کنید. در حالی که به نظر جالب می‌رسد که همه را رها کنید، اما ارائه برخی از دستورالعمل‌ها یا محدودیت‌ها برای کار در آن کارآمدتر است. ممکن است بخواهید این بحث ها را با اعلان های خاص یا تمرین های خاص شروع کنید.

مثلا: تمام صفت هایی که محصول/خدمت شما را توصیف می کنند را بنویسید.آنچه را که می خواهید مشتریانتان هنگام استفاده از محصول/خدمت شما احساس کنند، توصیف کنید.یک ارتباط رایگان از کلمات در مورد محصول/خدمت خود انجام دهید.یکی دیگر از راه های مفید برای طوفان فکری، فکر کردن به دسته بندی های مختلف نام های تجاری است. همانطور که آلینا ویلر در طراحی هویت برند بیان کرد، این موارد عبارتند از: موسس: نامی بر اساس یک شخص واقعی یا خیالی، مانند بن و جری، واربی پارکر یا بتی کراکر.

توصیفی: نامی که توصیف کننده کاری است که شما انجام می دهید یا می سازید، مانند جنرال موتورز.Fabricated: یک نام یا کلمه کاملاً ساختگی، مانند کداک، زیراکس یا TiVo.استعاره: چیزها، مکان‌ها، افراد، حیوانات یا فرآیندهای افسانه‌ای، خارجی یا سنگین مانند نایک یا پاتاگونیا.مخفف: نامی که از حروف اول یا مخفف استفاده می کند، مانند DKNY (Donna Karan New York) یا GE (General Electric).

طلسم جادویی: نامی است که پورمانتو (دو کلمه با هم) یا یک کلمه واقعی با املای ساختگی است، مانند فیس بوک یا فلیکر.تیم خود را به چالش بکشید تا برای هر دسته یک نام بیاورند. احتمالاً شروع به مشاهده گرایش یا ترجیح یک نوع نسبت به نوع دیگر خواهید کرد. سعی کنید 15-20 نام بیاورید. چند هک اضافی:از Onym برای تمرین‌های نام‌گذاری بیشتر، ریشه‌شناسی کلمات، نکات بررسی و تعداد زیادی چیز دیگر استفاده کنید تا به شما کمک کند بهترین نام تجاری را پیدا کنید.از Panabee برای جستجوی نام دامنه، نام برنامه و نام شرکت، دریافت پیشنهادهای جایگزین و دیدن عبارات مرتبط استفاده کنید.اگر بخارتان تمام شد، این نکات را امتحان کنید تا گیر نکنید.همچنین می‌توانید به نکات ما برای طوفان فکری بهتر نگاهی بیندازید تا فرآیند خود را سازنده‌تر کنید.

مرحله 4: نام تجاری خود را بررسی کنید

این کاملا ناامید کننده ترین بخش است. هیچ فایده ای برای آزمایش هر چیزی که قبلاً گرفته شده است وجود ندارد، بنابراین باید پیشتازان خود را بررسی کنید. لیست طوفان فکری خود را به لیست علاقه مندی های تیم محدود کنید (در حالت ایده آل آن 15 تا 20)، سپس پایگاه داده علائم تجاری ثبت شده اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده را جستجو کنید. (زمانی که آنجا هستید، راهنمای آنها را برای اصول اولیه علامت تجاری بررسی کنید.) اگر همه آنها گرفته شده باشند، به تابلوی طراحی برمی گردد. این تمرین مطمئناً فهرست شما را جلب خواهد کردپایین برای شما اما اگر نابغه ای هستید که در اولین تلاش 20 نام ثبت نشده را پیدا کرده اید، برای آزمایش آن را به سه نام برتر خود محدود کنید. توجه: اگر نامی در دسترس است، از یک تیم حقوقی برای بررسی کامل آن استفاده کنید.

مرحله 5: تست، تست، تست

اکنون که مانع قانونی را برطرف کرده اید، هیجان انگیزترین قسمت اینجاست. می‌توانید مدل‌های خود را بسازید (به آرم‌ها، بسته‌بندی محصول و صفحات اصلی فکر کنید)، و سه نام برتر خود را آزمایش کنید. ممکن است از آنچه در بین مردم طنین انداز می شود شگفت زده شوید. در اینجا یک ایده آزمایشی ساده و آسان، با حسن نیت استیون کوک، وکیل استارت‌آپ وجود دارد: برای هر نام یک صفحه فرود مارک بسازید.

از کپی یکسان استفاده کنید و فقط لوگو/نام برند را تغییر دهید.یک تبلیغ FB بسیار هدفمند برای مشتریان هدف خود به مدت یک هفته اجرا کنید.ببینید کدام صفحه تبدیل بیشتری داشته است.هنگامی که این تمرین را انجام دادید، باید یک نفر پیشتاز داشته باشید. (اگر دو نام برای تبدیل گره خورده است، اجازه دهید تیم برند شما تماس نهایی را انجام دهد.)

چگونه نام تجاری خود را تکمیل کنید

نام برند شما تنها اولین قدم در ساختن یک برند قوی و به یاد ماندنی است. از نام گرفته تا پیام‌رسانی و هویت بصری خود، می‌خواهید به برند خود متفکرانه و استراتژیک نزدیک شوید. هنگامی که نام خود را دارید، می توانید روی تکمیل برند خود کار کنید: بسته ابزار استراتژی برند رایگان ما را دانلود کنید. این همه ابزارهایی را که برای تکمیل استراتژی برند نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.پیام های خود را بسازید. راهنماهای ما را دنبال کنید تا صدا، شخصیت، شعار، ارزش و ستون های پیام برند خود را پیدا کنید.یک هویت بصری قوی طراحی کنید.

راهنمای گام به گام ما را برای ساختن یک هویت بصری مستحکم دنبال کنید، نکات ما را برای به یاد ماندنی کردن آن (طبق علم) ببینید و از چک لیست هویت بصری مفید ما برای اطمینان از کامل بودن آن استفاده کنید.دستورالعمل های مفیدی برای برند ایجاد کنید. اجازه ندهید تمام کارهای سخت برندسازی شما به هدر برود. بیاموزید که چگونه دستورالعمل های برند جامع و با کاربرد آسان ایجاد کنید تا مطمئن شوید تیم شما هر بار برند شما را به درستی اعمال می کند.از برند خود در محتوای خود استفاده کنید.

نام تجاری صرفاً ابزاری است که به شما کمک می کند تا با چه کسی هستید ارتباط برقرار کنید. بیاموزید که چگونه داستان برند خود را از طریق محتوای خلاقانه بگویید و چگونه فرآیند تولید محتوای خود را بهینه کنید.به یاد داشته باشید، بیش از همه، که برندسازی یک کار مهم است که به تعهد نیاز دارد. اگر در هر مرحله از فرآیند گیر کردید (یا به سادگی پهنای باند مورد نیاز برای تکمیل آن را ندارید)، پشتیبانی را در نظر بگیرید. از نکات ما برای پیدا کردن آژانس خلاقانه مناسب برای خود استفاده کنید. یا در صورت تمایل به ما ضربه بزنید.

منبع: https://www.columnfivemedia.com/how-to-choose-a-brand-name/

یک نام تجاری عالی فقط چیزی نیست که در کارت ویزیت شما جالب به نظر برسد یا گفتن آن سرگرم کننده باشد. و عالی نیست چون شما آن را دوست دارید. این عالی است زیرا چیزی را به مشتریان منتقل می کند. همانطور که مارتی نویمیر طرفدار برندسازی در The Brand Gap می‌گوید، «نیاز به نام‌های تجاری خوب از مشتریان سرچشمه می‌گیرد و مشتریان همیشه راه‌های مناسبی برای شناسایی، یادآوری، بحث و مقایسه برندها می‌خواهند.

انتخاب اسم برند می تواند با ارزش ترین دارایی یک برند، ایجاد تمایز و پذیرش سرعت باشد.» اما انتخاب نام تجاری مناسب می تواند یک کار دلهره آور باشد. چگونه نامی را پیدا می کنید که کار کند؟ نامی که جذاب باشد؟ نامی که در یک بنر وب عالی به نظر می رسد و یک URL در دسترس دارد؟ برخی می گویند آسان است - فقط از یک ابزار تولید نام استفاده کنید و آن را یک روز صدا کنید. برخی می گویند تقریباً غیرممکن است - فقط یک میلیون دلار به آنها بدهید و آنها این کار را برای شما انجام می دهند.

برای انتخاب اسم برند و سفارش طراحی لوگو شرکتی به آرمکده مراجعه کنید.

بسته به بودجه و نیازهای برند شما، ممکن است با یکی یا دیگری پیش بروید (بدون قضاوت). اما در تجربه ما، یافتن نام تجاری مناسب امکان پذیر است. فقط کمی تفکر عمیق و کار لازم دارد.

چه چیزی یک نام تجاری خوب را می سازد؟

تئوری‌ها و مطالعات کمی در مورد اینکه چه چیزی باعث می‌شود یک نام خوب باشد، وجود دارد. به عنوان مثال، یک مطالعه در دانشگاه آلبرتا در سال 2010 نشان داد که مصرف کنندگان واکنش مثبت تری به برندهایی با نام های ساختاری تکراری مانند کوکاکولا، کیت کت و ژله شکم نشان می دهند. در حالی که هیچ فرمول جادویی وجود ندارد، ویژگی‌های مشترکی وجود دارد که استفاده از نام تجاری را برای شما آسان‌تر می‌کند و به خاطر سپردن آن برای دیگران آسان‌تر می‌شود. در حالت ایده آل، شما چیزی می خواهید که: معنی دار:

جوهره برند شما را منتقل می کند، تصویری را القا می کند و یک ارتباط عاطفی مثبت را پرورش می دهد.متمایز: منحصر به فرد، به یاد ماندنی است و از رقبای شما متمایز است.قابل دسترس: افراد به راحتی می توانند آن را تفسیر کنند، بگویند، املا کنند یا در گوگل آن را جستجو کنند. (حتی اگر نام غیرمعمول یا عجیبی دارید، باید قابل درک باشد.)

قابل محافظت: شما می توانید آن را علامت تجاری، دریافت دامنه، و "مالک" آن، هم از نظر قانونی و هم در آگاهی عمومی.مقاوم در برابر آینده: می تواند با شرکت رشد کند و ارتباط را حفظ کند - و برای محصولات مختلف و توسعه های برند سازگار شود.بصری: می‌توانید آن را از طریق طراحی، از جمله نمادها، آرم‌ها، رنگ‌ها و غیره ترجمه یا ارتباط برقرار کنید.این معیار مفیدی است که به شما کمک می‌کند نام‌ها را بررسی کنید، اما واقعاً یک سؤال برای تعیین موفقیت‌آمیز بودن یک نام وجود دارد (توجه داشته باشید که ما «خوب» یا «بد» را نگفته‌ایم). تنها چیزی که مهم است این است: آیا با مردم همخوانی دارد؟

نحوه یافتن اسم برند مناسب

پیدا کردن یک نام تجاری خوب می تواند طاقت فرسا، خشمگین و هیجان انگیز باشد. (نیل بلومنتال، یکی از بنیانگذاران Warby Parker می گوید که تیمش شش ماه و بیش از 2000 گزینه طول کشید تا نام کامل را پیدا کنند.) سرویس‌های بیشتری وجود دارند که سعی می‌کنند کار را برای شما آسان‌تر کنند، چه با پیش‌بررسی و پیشنهاد نام‌ها (به عنوان مثال، Shopify's Business Name Generator یا Wordoid)، دامنه‌ها (به عنوان مثال، Bust a Name) یا نام‌ها و URLهای موجود (به عنوان مثال. سطل برند).این ابزارها می‌توانند برای طوفان فکری مفید باشند، اما ما فکر می‌کنیم مهم است که یک نام تجاری را عمداً و با هدف انتخاب، بررسی و آزمایش کنید. (برخی چیزها را نمی توان به صورت خودکار تولید کرد.) بنابراین، اگر آماده انتخاب نام تجاری خود هستید، در اینجا راهنمای گام به گام ما برای انجام آن است.

مرحله 1: قلب برند خود را بیان کنید

قبل از اینکه خود را نام ببرید، باید بدانید که چه کسی هستید و به چه چیزی می‌خواهید برسید. برای انجام این کار، باید قلب برند خود را بیان کنید. این شامل: هدف: چرا وجود داری؟چشم انداز: می خواهید به ایجاد چه آینده ای کمک کنید؟ آینده چگونه به نظر می رسد؟ماموریت: برای انجام چه کاری اینجا هستید؟ چگونه آن آینده را خلق می کنید؟ارزش ها: چه اصولی رفتار شما را هدایت می کند؟ترکیب این عناصر بر هر کاری که انجام می دهید (از جمله انتخاب نام) تأثیر می گذارد. اگر پاسخ این سوالات را نمی دانید، راهنمای ما را دنبال کنید تا قلب برند خود را پیدا کنید و الگوی رایگان کتاب کار ما را در زیر دانلود کنید.

مرحله 2: به متمایز کننده های خود نگاه کنید

درک اینکه چه چیزی برند شما را منحصر به فرد می کند، کلید پیدا کردن یک نام تجاری است.

قلب برند شما مطمئناً چیزی است که شما را منحصر به فرد می کند، اما چیزهای دیگری نیز در مورد تجارت شما وجود دارد که شما را متمایز می کند. شما می خواهید این تمایز دهنده ها را در حین حرکت در فرآیند نامگذاری در ذهن خود نگه دارید. به یاد داشته باشید: شما فقط به دنبال یک نام عالی نیستید. شما به دنبال یک نام عالی برای خود هستید. اگر درک محکمی از آنچه شما را متمایز می کند ندارید، راهنمای ما را دنبال کنید تا تجزیه و تحلیل رقابتی را تکمیل کنید (که شامل یک الگوی رایگان برای آسان کردن فرآیند می شود). با نگاه کردن به رقابت خود، درک بهتری از اینکه چگونه می توانید در هر جنبه ای از برندسازی خود متمایز شوید، به دست می آورید.

مرحله 3: طوفان فکری

در اینجا قسمت سرگرم کننده (و گاهی اوقات بی رحمانه) است. ذینفعان و خلاقان خود را جمع آوری کنید و یک طوفان فکری ساختاریافته را میزبانی کنید. در حالی که به نظر جالب می‌رسد که همه را رها کنید، اما ارائه برخی از دستورالعمل‌ها یا محدودیت‌ها برای کار در آن کارآمدتر است. ممکن است بخواهید این بحث ها را با اعلان های خاص یا تمرین های خاص شروع کنید.

مثلا: تمام صفت هایی که محصول/خدمت شما را توصیف می کنند را بنویسید.آنچه را که می خواهید مشتریانتان هنگام استفاده از محصول/خدمت شما احساس کنند، توصیف کنید.یک ارتباط رایگان از کلمات در مورد محصول/خدمت خود انجام دهید.یکی دیگر از راه های مفید برای طوفان فکری، فکر کردن به دسته بندی های مختلف نام های تجاری است. همانطور که آلینا ویلر در طراحی هویت برند بیان کرد، این موارد عبارتند از: موسس: نامی بر اساس یک شخص واقعی یا خیالی، مانند بن و جری، واربی پارکر یا بتی کراکر.

توصیفی: نامی که توصیف کننده کاری است که شما انجام می دهید یا می سازید، مانند جنرال موتورز.Fabricated: یک نام یا کلمه کاملاً ساختگی، مانند کداک، زیراکس یا TiVo.استعاره: چیزها، مکان‌ها، افراد، حیوانات یا فرآیندهای افسانه‌ای، خارجی یا سنگین مانند نایک یا پاتاگونیا.مخفف: نامی که از حروف اول یا مخفف استفاده می کند، مانند DKNY (Donna Karan New York) یا GE (General Electric).

طلسم جادویی: نامی است که پورمانتو (دو کلمه با هم) یا یک کلمه واقعی با املای ساختگی است، مانند فیس بوک یا فلیکر.تیم خود را به چالش بکشید تا برای هر دسته یک نام بیاورند. احتمالاً شروع به مشاهده گرایش یا ترجیح یک نوع نسبت به نوع دیگر خواهید کرد. سعی کنید 15-20 نام بیاورید. چند هک اضافی:از Onym برای تمرین‌های نام‌گذاری بیشتر، ریشه‌شناسی کلمات، نکات بررسی و تعداد زیادی چیز دیگر استفاده کنید تا به شما کمک کند بهترین نام تجاری را پیدا کنید.از Panabee برای جستجوی نام دامنه، نام برنامه و نام شرکت، دریافت پیشنهادهای جایگزین و دیدن عبارات مرتبط استفاده کنید.اگر بخارتان تمام شد، این نکات را امتحان کنید تا گیر نکنید.همچنین می‌توانید به نکات ما برای طوفان فکری بهتر نگاهی بیندازید تا فرآیند خود را سازنده‌تر کنید.

مرحله 4: نام تجاری خود را بررسی کنید

این کاملا ناامید کننده ترین بخش است. هیچ فایده ای برای آزمایش هر چیزی که قبلاً گرفته شده است وجود ندارد، بنابراین باید پیشتازان خود را بررسی کنید. لیست طوفان فکری خود را به لیست علاقه مندی های تیم محدود کنید (در حالت ایده آل آن 15 تا 20)، سپس پایگاه داده علائم تجاری ثبت شده اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده را جستجو کنید. (زمانی که آنجا هستید، راهنمای آنها را برای اصول اولیه علامت تجاری بررسی کنید.) اگر همه آنها گرفته شده باشند، به تابلوی طراحی برمی گردد. این تمرین مطمئناً فهرست شما را جلب خواهد کردپایین برای شما اما اگر نابغه ای هستید که در اولین تلاش 20 نام ثبت نشده را پیدا کرده اید، برای آزمایش آن را به سه نام برتر خود محدود کنید. توجه: اگر نامی در دسترس است، از یک تیم حقوقی برای بررسی کامل آن استفاده کنید.

مرحله 5: تست، تست، تست

اکنون که مانع قانونی را برطرف کرده اید، هیجان انگیزترین قسمت اینجاست. می‌توانید مدل‌های خود را بسازید (به آرم‌ها، بسته‌بندی محصول و صفحات اصلی فکر کنید)، و سه نام برتر خود را آزمایش کنید. ممکن است از آنچه در بین مردم طنین انداز می شود شگفت زده شوید. در اینجا یک ایده آزمایشی ساده و آسان، با حسن نیت استیون کوک، وکیل استارت‌آپ وجود دارد: برای هر نام یک صفحه فرود مارک بسازید.

از کپی یکسان استفاده کنید و فقط لوگو/نام برند را تغییر دهید.یک تبلیغ FB بسیار هدفمند برای مشتریان هدف خود به مدت یک هفته اجرا کنید.ببینید کدام صفحه تبدیل بیشتری داشته است.هنگامی که این تمرین را انجام دادید، باید یک نفر پیشتاز داشته باشید. (اگر دو نام برای تبدیل گره خورده است، اجازه دهید تیم برند شما تماس نهایی را انجام دهد.)

چگونه نام تجاری خود را تکمیل کنید

نام برند شما تنها اولین قدم در ساختن یک برند قوی و به یاد ماندنی است. از نام گرفته تا پیام‌رسانی و هویت بصری خود، می‌خواهید به برند خود متفکرانه و استراتژیک نزدیک شوید. هنگامی که نام خود را دارید، می توانید روی تکمیل برند خود کار کنید: بسته ابزار استراتژی برند رایگان ما را دانلود کنید. این همه ابزارهایی را که برای تکمیل استراتژی برند نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.پیام های خود را بسازید. راهنماهای ما را دنبال کنید تا صدا، شخصیت، شعار، ارزش و ستون های پیام برند خود را پیدا کنید.یک هویت بصری قوی طراحی کنید.

راهنمای گام به گام ما را برای ساختن یک هویت بصری مستحکم دنبال کنید، نکات ما را برای به یاد ماندنی کردن آن (طبق علم) ببینید و از چک لیست هویت بصری مفید ما برای اطمینان از کامل بودن آن استفاده کنید.دستورالعمل های مفیدی برای برند ایجاد کنید. اجازه ندهید تمام کارهای سخت برندسازی شما به هدر برود. بیاموزید که چگونه دستورالعمل های برند جامع و با کاربرد آسان ایجاد کنید تا مطمئن شوید تیم شما هر بار برند شما را به درستی اعمال می کند.از برند خود در محتوای خود استفاده کنید.

نام تجاری صرفاً ابزاری است که به شما کمک می کند تا با چه کسی هستید ارتباط برقرار کنید. بیاموزید که چگونه داستان برند خود را از طریق محتوای خلاقانه بگویید و چگونه فرآیند تولید محتوای خود را بهینه کنید.به یاد داشته باشید، بیش از همه، که برندسازی یک کار مهم است که به تعهد نیاز دارد. اگر در هر مرحله از فرآیند گیر کردید (یا به سادگی پهنای باند مورد نیاز برای تکمیل آن را ندارید)، پشتیبانی را در نظر بگیرید. از نکات ما برای پیدا کردن آژانس خلاقانه مناسب برای خود استفاده کنید. یا در صورت تمایل به ما ضربه بزنید.

منبع: https://www.columnfivemedia.com/how-to-choose-a-brand-name/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 58
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 52
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 148
  • بازدید کلی : 1420
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه